Snel kiezen
Zoek op kleur
Zoek op land
Zoek op herkomstgebied
Zoek op smaak
Zoek op prijs
  U winkelt veilig bij ons

Klantenservice


Bestelling en levering


1. Hoe kunt u eenvoudig een bestelling plaatsen?

U selecteert het artikel dat u wilt kopen en klikt op 'bestel' of 'in winkelwagen'. Wilt u verder rondkijken? Dat kan. Het artikel blijft in het winkelwagen. Is uw winkelwagentje naar wens gevuld, kies dan de knop "Afrekenen".

2. Hoe kunt u uw bestelling(en) controleren?

U kunt vervolgens uw naam en bezorggegevens invullen. Als u wenst kunt u hier ook een afwijkend bezorg adres opgeven of aangeven dat u de bestelling komt afhalen in de winkel. Controleer uw bestelling en adresgegevens.

3. Betalen en afronden

Kies daarna hoe u wilt betalen. U kunt betalen met iDEAL, factuur voor levering , factuur na levering, Visa, Mastercard, indien afgesproken/aangeboden. Klik nadat u akkoord bent gegaan met onze algemene voorwaarden op "Bestellen met betaalverplichting" en uw bestelling is geplaatst.

Als u niet per factuur vooraf of achteraf betaalt, betaalt u meteen in de veilige omgeving van uw bank.

Verzendkosten

Voor alle bestellingen tot € 75,-  betaalt u € 10,00 verzendkosten. Vanaf 12 flessen of een wijnwaarde van € 75,- zijn de bezorgkosten gratis.

Verzendkosten buitenland

Verzendkosten buitenland in overleg. Na uw bestelling nemen wij contact met u op.

Levertijden

Ons Twentsch Wijnhuis levert bestellingen die geplaatst zijn op werkdagen voor 16:00 uur. Deze wordt binnen 48 uur bij u afgeleverd in de regio Twente, omdat wij met eigen vervoer bezorgen binnen Twente zult u ook geen Track en Trace Code ontvangen. Buiten Twente maken wij gebruik van de diensten van PostNL. Onze partner PostNL levert uw wijn ook de volgende werkdag (bij bestellingen op werkdagen voor 16:00 uur).u wordt op de hoogte gehouden over de aflevertijd doormiddel van een door ons verstuurde email met daarin de track en trace code van Post NL. Mocht u in Twente wonen wordt uw bestelling binnen 48 uur geleverd mits de wijn op voorraad zijn. Mocht dit laatste het geval zijn nemen we contact met u op. 

Als u niet thuis bent probeert de bezorger het pakket eerst af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een bericht voor u achter. We komen standaard de volgende werkdag nogmaals langs met uw pakket. U kunt ook zelf een tijd- of plaats kiezen na de eerste keer. Dit kan met de code op het bericht die de pakketbezorger achterlaat. U kunt uw keus tot 22:00 uur aan ons doorgeven. 

Lukt het ook de tweede keer niet om uw pakket te bezorgen? Dan bewaren we het voor u op een PostNL-locatie bij u in de buurt. U heeft dan twee weken de tijd om het pakket op te halen. Daarna sturen we het terug naar de afzender. 

Als de wijn niet op voorraad is of als wij de volgende dag niet kunnen leveren dan nemen wij contact met u op.

Bestelling zelf afhalen

Het is mogelijk uw bestelling zelf af te halen in de winkel in Vasse. Zodra uw bestelling voor u klaarstaat nemen wij telefonisch of via de mail contact met u op.

Even geduld a.u.b.